Jakie są korzyści z migdałów na płaski brzuch?

Jakie są korzyści z migdałów na płaski brzuch?Jakie są korzyści z migdałów na płaski brzuch?

Dodawanie migdałów w twój plan posiłków może pomóc ci osiągnąć lub utrzymać płaski brzuch i zachować swoje ciało niski procent tłuszczu.

Chociaż migdały nie niskokalorycznej żywności, one mogą dostarczyć wiele korzyści dla zdrowia przy stosowaniu w zalecanych część. Istnieje zbyt wiele migdałów może powodować przekroczenie kalorii działkowych, jednak, więc jedz je z umiarem, jako część kontrolowanych kalorii w diecie, uzyskać płaski brzuch.

Redukcja Tkanki Tłuszczowej

Redukcja Tkanki TłuszczowejSpożywanie migdałów w miejsce niezdrowe jedzenie może pomóc pozbyć się niechcianych brzucha tłuszczu i pomagają schudnąć.

W badaniu opublikowanym w 2011 roku w „metabolizm” ustalono, że podmioty badania, które zjadały 60 gramów migdałów dziennie, co odpowiada około 50 migdałów … było mało tłuszczu, że ludzie, którzy spożywali mało lub nie ma migdałów.

Kolejny przegląd, opublikowany w 2010 roku w czasopiśmie „odżywki” poinformował, że orzeszki ziemne i inne orzechy, takie jak migdały, może pomóc w utracie wagi i pomóc zmniejszyć tłuszczu z brzucha.

Korzyści Utrata Masy Ciała

Korzyści Utrata Masy CiałaUtrata wagi oznacza, że będziesz automatycznie rzucić tłuszczu, który jest przydatne, gdy starasz się osiągnąć lub utrzymać płaski brzuch. Jeśli dodając migdały w diecie pomaga stworzyć deficyt energetyczny w 500 kalorii każdego dnia, można doświadczyć szybkość utraty wagi-około 1 funta na tydzień.

Przeglądzie opublikowanym w 2010 roku w „Asia-Pacific journal of clinical nutrition” informuje, że spożywanie orzechów zwiększa uczucie sytości, zwiększa zużycie energii i stymuluje utratę wagi podczas spożywania w umiarkowanych ilościach. Ponadto kalorii w orzechy słabo wchłania się swoim organizmem.

Zalety Proteina

Wysoka zawartość białka migdałów jest przydatne, gdy próbujesz rzucić tłuszczu z brzucha. Jedną uncję, co jest równoznaczne z 23 całe migdały, zawiera około 6 gramów białka. W badaniu opublikowanym w 2012 roku w „odżywianie i metabolizm” wykazały, że dieta o wysokiej zawartości białka pomagają zmniejszyć ogólny poziom tkanki tłuszczowej u mężczyzn i kobiet, a także bagażnik tłuszczu w mężczyzn.

W badaniu opublikowanym w 2013 roku w „otyłość” stwierdził, że spożywanie diety o wysokiej zawartości białka jako część niskokalorycznej programy zasilania pomaga w utracie wagi i tkanki tłuszczowej i przyczynia się do zachowania masy mięśniowej ciała podczas odchudzania.

Potencjalne Problemy

Choć są migdały w umiarkowanych ilościach może być przydatne do osiągnięcia płaskiego brzucha, zużywa zbyt wiele z nich może uniemożliwić utratę wagi i tłuszczu. Pięćdziesiąt migdały, część, że badani pili codziennie w badaniu opublikowanym w 2011 roku w „przemianie materii, zawiera około 357 kcal. Jeśli jeść migdały w miejsce fast foodów i kontrolować ogólną kaloryczność diety, jednak, prawdopodobnie rzucić brzucha tłuszcz i spłaszczyć brzuch

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *