Jakie są korzyści spożywania migdałów dziennie?

Jakie są korzyści spożywania migdałów dziennie?Jakie są korzyści spożywania migdałów dziennie?
Garść migdałów dziennie-jest to najszybszy sposób, aby pozostać zdrowym.

Naturalnie, несоленый migdały-to smaczna i pożywna przekąska z wielu korzyści dla zdrowia. Ładuje się z minerałów, także wśród najzdrowszych orzechów.

Po prostu banda bogatych w składniki odżywcze migdałów dziennie pomaga utrzymać zdrowie serca i zapobiec przyrost masy ciała, i to może nawet pomóc w walce z takimi chorobami, jak cukrzyca i choroba Alzheimera.

Zasilanie

ZasilanieJedzenie około 23 migdałów dziennie-jest to prosty sposób, aby obejmować wiele ważnych składników odżywczych w diecie.

Migdały są bogate w witaminę E, wapń, magnez i potas. Ponadto, migdały jest istotnym źródłem białka i błonnika, w tym samym czasie, oczywiście, z niską zawartością cukru. Jeden 23-migdałowe porcja zawiera 13 gramów zdrowych nienasyconych tłuszczów, 1 g tłuszczów nasyconych i cholesterolu i soli. Ze wszystkich orzechów, migdały najwyższej rangi w białka, błonnika, wapnia, witaminy E, ryboflawina i niacyna zawartość w masie.

Ma 160 kalorii w 23 migdałami. Chociaż wiele z tych kalorii z tłuszczu, to przede wszystkim zdrowe tłuszcze nienasycone i nie szkodliwe nasycone rodzaju.

Zdrowie Serca

Zgodnie z FDA, zużycie 1,5 uncji dziennie, orzechy, takie jak migdały, może zmniejszyć ryzyko chorób serca. Wiele składników odżywczych w migdałach przyczynić się do zwiększenia wydolności serca. Na przykład, migdałów bogaty w magnez, który ma kluczowe znaczenie w zapobieganiu ataków serca i nadciśnienia tętniczego. A badanie, publikujący w czasopiśmie american heart Association w 2015 roku okazało się, że migdały zmniejszenie czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego, w tym „złego” ldl-cholesterolu i tłuszczu na brzuchu.

Utrzymanie Wagi

Utrzymanie WagiOrzechy, takie jak migdały, są również pomocne dla utrzymania zdrowej wagi.

Włókna, białka i zawartość tłuszczu migdały oznacza, że wymagany jest tylko garść, aby zachować uczucie sytości, więc nie będziesz mieć chęć do przejadania się.

Magnezu w migdałów pomaga regulować poziom cukru we krwi, co jest kluczowym momentem w zmniejszaniu głodu. Migdały może nawet być w stanie blokować wchłanianie przez organizm kalorii, co sprawia, że ich ostatecznym utrata masy ciała-friendly Przekąskę. Ponieważ migdały, naturalnie, o wysokiej zawartości kalorii, ważne jest, aby ograniczyć Wielkość porcji do zalecanego 1 uncję, lub 23 orzechami.

Inne Korzyści Dla Zdrowia

Migdały może również przyczynić się do przewodu pokarmowego zdrowia, a nawet cukrzyca. Wysoka zawartość włókna migdałów nadaje im właściwości пребиотика, który sprzyja zdrowiu przewodu pokarmowego. Prebiotyki-to w nadające się do wykorzystania, substancje pokarmowe, które służą jako pokarm dla pożytecznych bakterii w przewodzie pokarmowym i pomaga utrzymać zdrową równowagę. Według badań amerykańskiego Stowarzyszenia cukrzycy, dieta śródziemnomorska, zawierająca orzechy, takie jak migdały, pomaga walczyć z cukrzycą, nawet bez znaczących zmian masy ciała, aktywności fizycznej i spożycia kalorii.

Surowe i smażone

Migdały dostępne są w różnych preparatów, a to może być trudne, aby wiedzieć, co jest zdrowe. Surowe, несоленые migdały jest bezpieczny zakład, ale niektórzy ludzie wolą smażony smak. Jak surowe i prażone migdały opakowanie dużą dawkę składników odżywczych i minerałów. Surowe migdały, mają bardziej naturalne korzystne tłuszcze, a niektóre są tracone w procesie smażenia. Namoczyć migdały w wodzie na noc i dodać je do sałatki, przekąski z migdałami i kakao-krupka na batonik, lub dodać posiekane migdały, aby twój jogurt grecki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *