Jakie są korzyści nie jeść przed snem?

Jakie są korzyści nie jeść przed snem?Jakie są korzyści nie jeść przed snem?

Unikając nocy dieta może przyczynić się do poprawy snu.
Twój zabieganym świecie może utrzymać się spać w nocy dłużej, niż by się chciało … albo może jesteś po prostu sowa, ale najprawdopodobniej będziesz odczuwać pragnienie, aby coś zjeść przed snem.

Jedzenie późną nocą można stłumić swój głód i uzupełnić swój poziom cukru we krwi, ale możliwe są również zaburzenia przewodu pokarmowego lub ryzyko zyskiwać ciężar w przypadku przekroczenia dziennego limitu kalorii.

Kontrola Wagi

Twój mózg nadal jest aktywny w czasie snu, a twój organizm jest mniej aktywny i spalać mniej kalorii niż zwykłe dzienne imprezy. W przypadku przekroczenia dziennego limitu kalorii w ciągu dnia lub wczesnym wieczorem, czyli trochę czasu, aby je spalić za pomocą ćwiczeń, ale jeśli przekroczysz limit późnym wieczorem tylko do łóżka, czyli mniej okazji do tego.

Nadmiar kalorii — za twój dzienny limit lub celów-od nocnego jedzenia, zazwyczaj są przechowywane w postaci tłuszczu podczas snu i może spowodować znaczną ilość masy-około 2 kg w ciągu miesiąca średnio … jeśli nie spaliły się na wzrost aktywności fizycznej na następny dzień, według Kelly Glaser Baron, psycholog i wykładowca neurologii Północno-Zachodniego uniwersytetu.

Ponadto, ludzie, którzy jedzą późno w nocy, najprawdopodobniej jest tłuste zrealizowanej jedzenie, a nie zdrowy wybór, takie jak świeże owoce lub warzywa.

Lepiej Spać

Lepiej SpaćWedług danych amerykańskiej food and drug administration, nie jedzenie duży posiłek przed snem, i unikać kofeiny są ważnymi czynnikami, aby uzyskać dobry sen.

Kofeina zwiększa szybkość fotografowania neuronów w mózgu, który pobudza sprawność umysłową i zakłóca sen — czynniki, które przyczyniają się do bezsenności. Kofeina jest diuretykiem środkiem, który sprawia, że mocz częściej. Kawa, czarna herbata, cola i czekolada produkty są bogatymi źródłami kofeiny i należy unikać przed snem — co najmniej od czterech do sześciu godzin, zdaniem badaczy opieki zdrowotnej w Harvard medical school. Ponadto, spożywania mięsa lub innych pokarmów bogatych w białko może pozwalać spać, blokując produkcję serotoniny-kojące neuroprzekaźnika, który powoduje, relaks i sen.

Zmniejsza zgagę i niestrawność

Zmniejsza zgagę i niestrawnośćJest zbyt szybko lub raz w pozycji leżącej po posiłku może powodować niestrawność lub zgaga, piekący ból, które mogą uniemożliwić ci zasnąć i obudzić się w środku nocy.

Jeść powoli sprzyja dobremu trawieniu i siedzi pozwala ciężkości, aby pomóc ruch pokarmu przez przewód pokarmowy. Niektóre pikantne lub kwaśne pokarmy zwiększają ryzyko zgagi i innych problemów z trawieniem, zwłaszcza cytrusowe, smażone jedzenie, ostre jedzenie, czosnek, cebula i pomidor-na podstawie elementów, takich jak makaron z sosem salsa i Chile.

Oferty

Bądź realistą z harmonogramem i określić, kiedy najprawdopodobniej przed pójściem do łóżka na całą noc. Jak tylko ty to rozumiesz, więc można zaplanować kolację. Różnica czasu między snem i jedzeniem powinno być nie mniej niż trzy godziny, aby zapewnić dobre trawienie i zmniejsza ryzyko zgagi, ale chyba nie o wiele więcej niż pięć godzin, ze względu na prawdopodobieństwo wystąpienia bólu głodu. Trzy godziny również daje wystarczająco dużo czasu, aby wybrać się na spacer lub zrobić coś aktywnego i spalić kilka kalorii, jeśli przekroczyły swój dzienny limit kalorii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *